داشتن لب های زیبا با رعایت چند نکته
نوشته شده توسط : salamati

هر چند روز یک بار از یک اسکراب ملایم برای از بین بردن پوست مرده سطح لب استفاده کنید. بعد از این لایه برداری، بالم لب (نوعی مرطوب کننده و پماد موضعی برای از بین بردن خشکی لب) تقویتی وبدون الکلی را با spf 15 (فاکتور محافظت از نور خورشید) یا بالاتر استفاده کنید.

برای افزایش زیبایی طبیعی لب ها، از رژ لب های جذاب و اغوا کننده استفاده کنید. رژ لب های مات، ماندگاری بالایی دارند ولی باعث خشک شدن لب ها میشوند.

رژهای براق و چرب، باعث مرطوب شدن لب ها میشوند، اما مشکل شان این است که، در طی روز باید چندین بار تجدید شوند. برای یادگیری نکات کاربردی زیبایی برای داشتن لب هایی زیبا و جذاب بخش های زیر را مشاهده کنید.

 

روش اول :

۱- لب هایتان را لایه برداری کنید.

ما معمولا پوست صورت خود را لایه برداری میکنیم، اما آیا این نکته درمورد لب ها هم صدق میکند؟

معمولا لب ها مستعد خشک و پوسته پوسته شدن هستند، پس باید هر چند روز یک بار آنها را لایه برداری کنیم، تا ظاهری سالم داشته باشند. شما میتوانید لب هایتان را مثل پوست صورت خود با استفاده از براش یا اسکرابی ملایم لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین بروند.

با پوست لبهای خود مهربان باشید چون مانند پوست بقیه صورت شما حساس و شکننده هستند. از اسکراب بدن سخت (hard) استفاده نکنید. اسکرابی انتخاب کنید که مخصوص پوست صورت باشد.

اگر میخواهید اسکراب خانگی تهیه کنید یک قاشق چایخوری عسل و شکر را باهم مخلوط کنید. سپس آن را تا زمانی که پوست مرده لب از بین برود، روی آنها ماساژدهید و لبها را بشویید.

 

۲- لبهارا مرطوب نگهدارید.

بعد از لایه برداری، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید تا لبهایتان صاف و نرم بمانند.

بالم لب تقویتی، که از ترکیبات طبیعی و ارگانیکی مانند کره شیا، روغن درخت چای، روغن بادام، آلوئه ورا و موم های طبیعی مانند موم زنبور تشکیل شده باشند را تهیه کنید.

این ترکیبات لب ها را مرطوب نگه میدارند. زمانی که از بالم لب استفاده میکنید نباید لب های خود را زبان بزنید یا بخورید، پس بالم لبی انتخاب کنید که اگر بطور تصادفی لب خود را خوردید برای شما زیان نداشته باشد.

از بالم لب هایی که سالیسیلیک اسید و الکل دارند به هیچ وجه استفاده نکنید. الکل معمولا بعنوان ماده نگهدارنده در لوازم آرایشی استفاده میشود، اما باعث خشکی پوست نیز میشود.

بالم لب های بدون الکل، لب های شما را در حالت خوشایندی نگه میدارند. سالیسیلیک اسید نیز باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب خواهد شد.

  

۳- لب های خود را از قرار گرفتن در معرض سرما و آفتاب محافظت کنید.

پوست لب شما میتواند درطول تغییرات آب و هوایی آسیب ببیند. آفتاب سوختگی یا سرمای هوا میتواند باعث ایجاد خشکی و ترک در لب شود. پس باید درتمام طول سال از آنها محافظت کنید تا ظاهری زیبا و لطیف داشته باشند.

همیشه از بالم لب هایی که شامل ضدآفتاب با spf 15 یا بالاتر استفاده کنید.

درطول زمستان از بالم لب هایی که شامل مواد چرب کننده، مانند روغن نارگیل و کره شیا هستند، استفاده کنید. اینگونه ترکیبات، لب های شما را مرطوب نگه میدارند و از ایجاد خشکی درهوای سرد جلوگیری میکنند.

 

۴- در زمستان از مرطوب کننده استفاده کنید.

اگر لب های شما مستعد خشکی و ترک برداشتن شدید در زمستان هستند، شما میتوانید از یک دستگاه رطوبت ساز برای مرطوب نگهداشتن هوا، بخصوص زمانی که خواب هستید استفاده کنید.

درطول فصل زمستان ترکیب هوای سرد بیرون و هوای گرم و خشک داخل خانه میتواند باعث آسیب دیدگی شدید لبها  و همچنین بقیه صورت  شود. پس خودتان را دوست داشته باشید و ازیک دستگاه رطوبت ساز برای مرطوب نگهداشتن لب هایتان در طول زمستان استفاده کنید.

اگر خرید یک دستگاه رطوبت ساز خانگی برایتان مقدور نیست، میتوانید از طریق جوشاندن یک قابلمه پر از آب بروی گاز، این رطوبت را در خانه ایجادکنید. در این حالت بخار آب در فضای اتاق منتشر میشود. اما این روش برای فضای بزرگ کارایی ندارد.

رژ لب میبلین مدل REVITALIZING

رژ لب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند

لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژ لب «میبلین» مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده

از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست

و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب بدون سرب انتظار می‌رود

و رژلب مات برند میبلین این ویژگی‌ها را در سری های whip ,shades of you ,long wearing و… فراهم کرده است.





:: برچسب‌ها: رژلب , رژلب میبلین , رژلب بدون سرب , رژلب مات , ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: